- Medijski dogodek “FIAT, THE FUTURE IS ON TRACK”, ki je potekal na znameniti testni stezi La Pista 500 na strehi Fiatove tovarne v Lingottu, je vodil Olivier Francois, izvršni direktor Fiata in izvršni direktor marketinga skupine Stellantis.
- Novi električni Fiat 600e in novi Fiat Topolino sta doživela svetovno premiero; s tem FIAT začenja novo poglavje v svojih načrtih dodatno okrepiti vodilno vlogo na področju trajnostne mobilnosti v mestih.
- Ob tej priložnosti je FIAT naznanil nadaljnjo podporo organizaciji (RED), vključno z novim Fiatom (600e)RED.
4. julija, na rojstni dan Fiata 500, so v Lingottu proslavili uspešno pot znamke FIAT v zadnjih letih, s pogledom na njeno sedanjost in z vizijo v svetlo in razburljivo prihodnost. Dogodek je bil tudi priložnost za predstavitev razširjene družine 500e: novega, manjšega modela Fiat Topolino, ter večjega Fiata 600e.
Olivier Francois, izvršni direktor znamke Fiat in izvršni direktor marketinga skupine Stellantis, je dejal: "Fiatova prihodnost je na pravi poti. V dveh letih smo dosegli, da je FIAT bolj dobičkonosen in globalen kot kdajkoli prej. FIAT je postal blagovna znamka Stellantisa številka 1 po obsegu, ter vodilna znamka na treh velikih trgih - v Italiji, Braziliji in Turčiji - v treh različnih regijah. FIAT ima jasno vlogo: osredotočenost na enostavnost, lateralno razmišljanje, veselje in družbeno odgovornost. Zaradi vsega tega smo za Stellantis še privlačnejši; smo blagovna znamka, v katero je vredno vlagati, in to v velikem obsegu. Zahvaljujoč Stellantisu imamo dostop do različnih virov, naložb in sinergij. Torej, FIAT se resnično vrača v velikem slogu. V naslednjih treh letih se bo FIAT z našim proizvodnim načrtom vrnil tja, kamor sodi: med vodilne, referenčne in priljubljene blagovne znamke. Danes predstavljamo prve sadove novega obdobja "powered by Stellantis": družina 500e se je povečala z manjšim Topolinom in večjim 600e. In s ponosom sporočam, da FIAT nadaljuje partnerstvo z organizacijo (RED), saj verjamemo, da biti družbeno relevanten pomeni skrbeti za planet in tudi za njegove prebivalce."
Novi Fiat Topolino: Mestna mobilnost v italijanskem slogu
FIAT nadaljuje svoje poslanstvo razvoja trajnostne mobilnosti za mesta, v katerih bo električna vožnja enostavna in dostopna vsem. Simpatično, 100-odstotno električno vozilo, - z možnostjo dostopa in parkiranja kjerkoli - je dolgo le 2,53 metra in okretnejše od osebnega avtomobila. Z dosegom 75 km, enostavnim polnjenjem - s preprosto priključitvijo doma - in največjo hitrostjo 45 km/h - kar se odlično ujema z novim trendom omejitve hitrosti na 30 km/h v nekaterih mestih - je Topolino idealna rešitev za urbano mobilnost.
Enostavnost je ključ: na voljo sta različici z dvema karoserijama: "zaprti" Topolino in "odprti" Topolino Dolcevita, v eni barvi, z enim dizajnom koles, eno notranjostjo in zanimivimi možnostmi prilagajanja.
Topolino odlično uteleša na novo opredeljen slog Dolce Vita in pristno italijansko lepoto, pri njegovi predstavitvi pa je FIAT sodeloval s petimi kultnimi italijanskimi znamkami: Armani, Damiani, Maserati, Sanlorenzo Yachts in San Pellegrino. Tukaj je povezava do kampanj.
Novi Fiat 600e: italijanska nadgradnja segmenta B
Novi Fiat 600e združuje najboljše iz sveta B in B-SUV ter ponuja čudovito, radostno in razposajeno vozno izkušnjo, s katero se znamka vrača v segment B. Je idealna rešitev za ljubitelje mest in je popolno utelešenje vrednot znamke, kot sta italijanski slog in trajnost. Ima velikodušne dimenzije: 4,17 metra dolžine, 5 vrat, udobno prostornost za 5 oseb in 15 litrov notranjih predalov - najboljše v razredu - ter prtljažni prostor s 360 litri prostornine. Litij-ionske baterije s kapaciteto 54 kWh omogočajo novemu 600e več kot 400 km dosega (po ciklu WLTP) in več kot 600 km pri mestni vožnji.
Novi Fiat 600e je na voljo v dveh električnih različicah: Fiat 600e La Prima, ki predstavlja popolnoma nadgrajeno različico električnega Fiata 500e, in Fiat (600e)RED, ki je najbolj dostopna različica novega Fiata 600e in predstavlja nadaljnji korak v sodelovanju, ki se je leta 2021 začelo z organizacijo (RED), ustanovljeno leta 2006 za boj proti aidsu in globalnim pandemijam, ki svoje moči usmerja v preprečevanje in zdravljenje bolezni za vse.
Fiat 600e je opremljen z najsodobnejšimi varnostnimi in asistenčnimi sistemi ter prinaša vse s tem povezane prednosti za mobilnost v mestih in izven njih s pomočjo avtonomne vožnje 2. stopnje.
Oglaševalska kampanja za novi Fiat 600e vključuje oglas z dolgoletnim okoljskim aktivistom in oskarjevcem Leonardom DiCapriem. Videoposnetek z naslovom "The Italian Upgrade" je ustvarjalno nadaljevanje uspešnega oglasa "The Driver", ki predstavlja vse, kar ponuja novi Fiat 600e. Spot je bil premierno predvajan na ekskluzivnem dogodku v Lingottu in se dogaja v Italiji. Novi Fiat 600e je enako prefinjen, enako »zelen« kot električni 500, vendar nadgrajen v slogu, prostornosti in dosegu. Je drzen, privlačen in popolnoma pooseblja italijanski življenjski slog La Dolce Vita.
Glasbena podlaga je bila izvedena v sodelovanju z Alfredom Rodríguezom, mednarodnim glasbenim talentom. Leta 2006 je bil Rodríguez izbran za enega od dvanajstih pianistov z vsega sveta, ki so nastopili na festivalu Montreux Jazz Festival. Tu ga je kot enega najboljših pianistov opazil Quincy Jones, ki mu je ponudil sodelovanje, s čimer se je začela njegova uspešna kariera.
Oglas si lahko ogledate na tej povezavi.